Text i fotografies aportades per la Sra. M. José Rozas, directora en els últims anys i fins el seu tancament al 1992, del Casal Obert "Pere Vila".
"Fruit de la campanya Aquí hi ha gana de mitjans dels 80 que denunciava la situació de pobresa i marginació que es donava al districte de Ciutat Vella, l'Ajuntament va posar en marxa diversos projectes, entre ells el Casal Obert "Pere Vila". El Casal, gestionat per Creu Roja Ciutat Vella, donava servei tots els dies que les escoles del districte estaven tancades i garantia l'alimentació dels 120 menors que acollia en els períodes que l'escola no ho podia fer.
El projecte que comptava amb Treballadora Social, Infermera i un equip de 12 monitors, funcionava caps de setmana, nadal, setmana santa i estiu i tenia com a objectius potenciar la inclusió social, la tasca educativa i la prevenció i promoció d'hàbits saludables.
Fins el seu tancament, l'any 1992, va atendre un munt de nens i nenes del districte; la voluntat integradora del centre va tenir en compte també donar resposta a infants amb discapacitat, tasca de la qual ens sentiem profundament orgullosos, i es per això que moltes de les fotos reflecteixen aquesta realitat".

Tornar a la pàgina de l'àlbum Tornar a la pàgina d'inici

Data d'actualització: 19-Abr-2011