El Conseller visita el "Grup Escolar" Pere Vila

Ernest Maragall, acompanyat pel Gerent del Consorci d'Educació, ha visitat el "Grup Escolar Pere Vila" (Escola Pere Vila i Institut Pau Claris) per a comprovar el resultat de les obres de millora i conèixer de més a prop els projectes dels dos centres. Ha estat rebut per les directores de l'Institut i de l'Escola. L'arquitecte Marc Cuixart que ha dirigit les obres, també hi ha estat present (3 de juny de 2010).

El Conseller d'Educació Ernest Maragall i el Gerent del Consorci d'Educació de Barcelona Manel Blasco són rebuts per les directores de l'Institut Pau Claris i de l'Escola Pere Vila. Els acompanya l'arquitecte Marc Cuixart.

A la biblioteca, Marc Cuixart explica el projecte de remodelació del pavelló central del Grup Escolar.
El Conseller parla amb l'alumnat d'ESO. Al costat i a baix, tres moments de la reunió de treball a l'Escola Pere Vila.

Tornar a la pàgina de l'àlbum Tornar a la pàgina d'inici

3 de juny de 2010