L’esquema global de visites i sortides és aquest:

Medi/Natura Art/Patrimoni

Música/Dansa

Teatre/Cinema

Esport Esbarjo

Planificació de les sortides curs 2014-2015

Al llarg del curs escolar, totes les classes realitzen activitats fora de l’escola com suport a l'aprenentatge i per aprofundir i fer més significatives i funcionals les activitats de classe.

Les sortides es programen a la planificació anual i són aprovades pel Consell Escolar.

Per acord del Claustre del Professorat i del Consell Escolar, les colònies estan adreçades a l'alumnat de Primària del darrer curs de cada cicle: 2n, 4t i 6è. Més informació sobre les colònies.

A l'inici del curs us informarem de la planificació global de les sortides.

Abans de cada sortida us informarem mitjançant una circular i a les "Notícies" d'aquest web.

Per garantir l’adequada atenció dels i de les alumnes, els tutors/res reben el suport d’altres professionals del centre que els acompanyen.

L'Escola Pere Vila prioritza la utilització del transport públic en les sortides escolars.
Projecte T-E: Mou-te... amb transport públic!

El servei de menjador subministra als alumnes usuaris dinar de picnic el dia de la sortida.

Sortida de final de cicle.

Les classes de P3 visiten el Parc de l'Estació del Nord (Foto: Escola Pere Vila, 2009)
Les classes de 5è a Coma-ruga. (Foto: Escola Pere Vila, 2010)

Data d'actualització: 21.09.2014