80è aniversari de la inauguració del Grup Escolar "Pere Vila"

L'Àngels i la Rosó, reporteres de Btv-Ciutat Vella, han vingut a l'escola per parlar amb alumnes, famílies i mestres sobre el 80 aniversari de la inauguració de l'escola i poder informar els espectadors del Districte.
La gravació de les entrevistes es pot veure al BTV notícies del dilluns, 25 d'abril de 2010.

L'Àngels i la Rosó al vestíbul de la planta baixa.

Entrevista amb l'Anna Ruiz, presidenta de l'AMPA.

El Nabil i l'Eulàlia, de la classe de 2n, expliquen com van fer el joc de les endevinalles del 80 aniversari.

El Tami i el Joao, també de 2n, expliquen com van treballar les llengües de l'escola davant del mural que recull l'activitat.
La Marta i el Samir de la classe de 1r, parlen de com van fer el "Memory del Pere Vila" i fan una demostració.

Els nens i nenes de P5 van tornar a cantar "L'aniversari feliç" al voltant del pastís gegant que va fer l'alumnat del Parvulari amb 80 espelmes.

Francesc Canyelles: Pintura mural de la Biblioteca Pere Vila

Tornar a la pàgina d'inici
Data d'actualització: 21-Abr-2011