Els alumnes de 3r i 4t d'ESO assisteixen a l'activitat organitzada per l'Ajuntament "Simulador velomotor conducció urbana".

Encetem una wikispaces ,juntament amb totes les escoles Vedruna de la província de Girona, per tractar-hi temes mediambientals.

Enquesta sobre la mobilitat. Des del nostre centre i dins  del Programa Escoles Verdes aquest  curs ens proposem fer algunes actuacions per millorar l'entorn amb una mobilitat més respectuosa amb el medi. Volem  promoure un canvi d'hàbits en els desplaçaments de la comunitat educativa i conscienciar sobre la necessitat d'evitar les conseqüències d'un ús abusiu del transport privat.
La mobilitat és una temàtica que ens permet treballar de manera transversal moltes altres qüestions —energia, contaminació, canvi climàtic, paisatge, etc.— i que pot traslladar a l’aula una reflexió sobre els propis hàbits de l’alumnat; per això us agrairem que contesteu aquesta petita enquesta per tal que, després d’avaluar de quina manera es desplacen els nostres alumnes per anar a l’escola, puguem proposar algunes alternatives: posar en marxa camins escolars segurs, camins per a bicicletes.... i moltes altres experiències.
Cliqueu aquí i contesteu. Gràcies per colaborar

Els alumnes de 3r de Primària han fet un petit vídeo-anunci sobre com entenen ells la mobilitat sostenible.

Els alumnes de 4t de Primària han pensat i representat un còmic , per explicar els avantatges d'anar a peu a l'escola. Tot plegat s'ha convertit en un document molt didàctic!

Al cicle inicial hem observat els carrers que envolten l'escola. Aquests han estat els resultats, expressats en gràfiques.