|
||||||||||||||||
Pràctica |
Exercicis
|
|||||||||||||||
Geometria i geometria analítica | |
En aquest mòdul treballarem les comandes de la Wiris relacionades amb la geometria plana i la de l'espai, veurem exemples de finestres actives útils per a les classes de matemàtiques de l'ESO i del batxillerat, amb taulers gràfics interactius que permeten als alumnes manipular els objectes i experimentar les seves propietats. Veurem com es creen aquestes finestres actives i us proposarem de manera guiada que creeu les vostres pròpies aplicacions interactives per manipular objectes i propietats geomètriques i resoldre problemes de geometria, tant al pla com a l'espai. | |
Objectius | |
|
|
Continguts | |
|
|
Orientacions per al seguiment del mòdul | |
Començarem per comentar el títol del mòdul i confrontar-lo amb el de la pràctica 2, Geometria constructiva versus geometria analítica, i això servirà per dir que tots els problemes de geometria es poden enfocar, amb la Wiris, des d'un punt de vista eminentment constructiu. Aquesta serà la idea que voldreu seguir aquelles i aquells que concreteu el curs amb continguts matemàtics de l'educació obligatòria i serà suficient per assolir l'objectiu fonamental del mòdul; ara bé, el punt de vista analític de la geometria plana i de l'espai està plenament incorporat a la Wiris, i amb eficàcia plena, com podreu comprovar si feu totes les pràctiques. Dit això, és bo comentar el contingut de les pràctiques:
|
|