- Nom del programa o dispositiu: Joc educatiu "Hansel i Gretel"
- Autor/Fabricant: Code Factory, ONCE-CIDAT
- A l'entorn de treball: Windows 95-98-2000-Em-NT-XP
- Equipament tècnic recomanat: Pentium 166 Mhz - 32 Mb de RAM.
Targeta de so. Unitat CD-ROM
- Software: No requereix instal·lació. Versió en
espanyol i en anglès. Dos nivells de dificultat
b) Destinataris:
- Edats o nivell educatiu: De 6 a 10 anys. Nivell A: de 6 a 7 anys. Nivell
B: de 8 a 10 anys
- Discapacitat visual: Ceguesa total. Resta visual
- Modalitat perceptiva que ofereix: Auditiva
c) Dades pedagògiques del programa/dispositiu:
- Objectius, finalitat del programa/dispositiu: Aprendre i consolidar
coneixements d'una manera lúdica i divertida. Potència les
àrees de matemàtiques, llenguatge i coneixement del mitjà.
- Aspectes que treballa: Càlcul mental de sumes, restes
i multiplicacions senzilles. Aprendre a utilitzar l'Euro en situacions
quotidianes de compra. Reconèixer i ordenar lletres que corresponen
a una paraula definida. Distingir sons que sonen per dreta, esquerra o
pel centre. Conèixer les monedes i bitllets existents en Euros.
Saber amb quines monedes i bitllets d'Euros es pot pagar. Calcular el
canvi en Euros a tornar després de realitzar una compra. Descobrir
la paraula que correspon a una endevinalla. Reforçar l'ortografia.
- Metodologia: D'una banda, l'usuari escoltarà la narració
del conte. D'altra banda, haurà de superar una sèrie d'activitats
a través del teclat. Finalment, obtindrà una puntuació.
- Descripció: Aquest conte és el novè de la
col·lecció de jocs educatius lúdic didàctics
"Diverteix-te i Aprèn amb
". Es correspon amb el
clàssic de "Hansel i Gretel".
- Valoració funcional del programa o dispositiu: Programa
adaptat amb veu. Fàcil maneig. Aprendre jugant.
|