- Nom del programa o dispositiu: Joc educatiu "Pinotxo"
- Autor/Fabricant: Code Factory, ONCE-CIDAT
- A l'entorn de treball: Windows 95-98-2000-Em-NT-XP
- Equipament tècnic recomanat: Pentium 166 Mhz - 32 Mb de RAM.
Targeta de so. Unitat CD-ROM
- Software: No requereix instal·lació. Versió en
espanyol i en anglès. Dos nivells de dificultat
b) Destinataris:
- Edats o nivell educatiu: De 6 a 10 anys. Nivell A: de 6 a 7 anys. Nivell
B: de 8 a 10 anys
- Discapacitat visual: Ceguesa total i resta visual
- Modalitat perceptiva que ofereix: Auditiva
c) Dades pedagògiques del programa/dispositiu:
- Objectius, finalitat del programa/dispositiu: Aprendre i consolidar
coneixements d'una manera lúdica i divertida. Potència les
àrees de matemàtiques i coneixement del mitjà.
- Aspectes que treballa: Calcular mentalment multiplicacions que
tenen com a resultat el doble o el triple d'un número. Fer càlculs
mentals sobre divisions que tenen com a resultat la meitat o el terç
d'un número. Distingir i reconèixer les formes dels objectes
entre rectangles, triangles i cercles. Discriminar els objectes amb forma
cilíndrica. Classificar a els animals entre vertebrats i invertebrats.
Agrupar als animals en mamífers, aus, rèptils i amfibis.
Reconèixer sons i desenvolupar la capacitat de reacció.
Identificar els objectes que no pertanyen al mar, i que contaminen la
fauna.
- Metodologia: D'una banda, l'usuari escoltarà la narració
del conte. D'altra banda, haurà de superar una sèrie d'activitats
a través del teclat. Finalment, obtindrà una puntuació.
- Descripció: Aquest conte és el desè de la
col·lecció de jocs educatius lúdic didàctics
"Diverteix-te i Aprèn amb
". Es correspon amb el
clàssic "Pinotxo".
- Valoració funcional del programa o dispositiu: Programa
adaptat amb veu. Fàcil maneig. Aprendre jugant.:
|