Noticies d'Ensenyament

Eleccions al Consell Escolar
Es fixen les dates del procés electoral per elegir els membres dels consells escolars dels centres docents públics de nivell no universitari de Catalunya entre el 4 de novembre i el 13 de desembre de 2002, de tal manera que:
- Quedin constituïdes les meses electorals abans del 15 de novembre de 2002.
- Es realitzin les eleccions dels representants dels diferents sectors entre el 25 i el 29 de novembre de 2002.
- Quedi constituït el consell escolar resultant del procés electoral abans del 13 de desembre de 2002.
Plans estratègics 2003-2007
Convocatòria d'autorització dels plans estratègics dels centres docents sostinguts amb fons públics per al període 2003-2007.
Actes públics de nomenaments d’interins i substituts
Es comunica als aspirants a cobrir places vacants i substitucions pendents de destinació per al curs 2002-2003 els llocs on es realitzaran els actes públics per a la provisió de vacants i per a la realització de substitucions.
Adjudicacions de destinacions definitives del personal docent
El Departament d’Ensenyament ha fet públiques les llistes definitives de mestres i professors d'ensenyaments secundaris amb destinació provisional per al curs 2002-2003
Oferta de programes de garantia social per al curs 2002-2003
Es pot consultar la relació de cursos per tipus de programa, perfil professional, localitat o centre.
Modificacions al Batxillerat
S’ha publicat el Decret que estableix l’ordenació dels ensenyaments de batxillerat.

Adjudicacions de destinacions definitives del personal docent

Calendari escolar 2002-2003
El Departament d’Ensenyament ha publicat el calendari escolar del proper curs 2002-2003 per als centres docents no universitaris