Pàgina principal

Els meus Hobbies

El meu poble

Jo i els meus estudis

Entre els meus hobbis tinc el de veure una sèrie famosa en EUA i ara en españa: Perdidos (Lost)

Lost és una sèrie de ficció on un avió s'estavella en una illa enmig del Pacific i on sobreviuen 48 persones. Progressivament descobrixen que no estan solos en la illa. Aquesta sèrie em enganxo donis del primer capitulo.

Tamben practico el Jiu-Jitsu, és un art marcial convinado amb la defensa personal, el dimecres i el divendres faig 1hora i mitjana d'entrenament, ara ja sóc cinturó taronja i per a ser verd necessito aprendre 53 tecnicas.

El Jiu Jitsu és un esport divertit perquè cada dia fem coses diferents però alhora és semblant, tambien és emocionant perquè hi ha tècniques que et pot ajudar en la vida de cada dia, per ejemple ens ensenyen a caure, que això et pot ajudar si caus d'una escala o algun lloc alt.

La musica que escolto és Extremoduro, Marea, però també La Fugida, que són grups poc coneguts a Espanya.

També m'agrada molt viatjar i conèixer altres llocs, tinc moltes ganes de conèixer Mexico:

Visc a Les Planes d'Hostoles, un petit poble situat en la Vall D'Hostoles, de aqui el seu nom. És un poble molt petit però molt bonic, amb moltes zones amb bosc que es poden visitar i on no hi ha mai gent que et molesti per a visitar els voltants.

Les Planes, té un bon entorn natural amb fonts i salts d'aigua, algun arbol centenari i moltes cases de payés abandonades en el bosc. Fins a tenim un castell.

La part urbana és diferent, és molt petita:

Les Planes es troba en una zona volcanica, a la comarca de la Garrotxa:

Hi ha un bici carril que comunica Olot amb Girona, passa per molt pobles. És un lloc molt tranquil on pots anar amb bici o caminar.

El que m'agrada mes del meu poble és la tranquil·litat i la natura, encara que no hi ha molt a fer i no hi ha molta gent. Per a" divertir-nos" hem d'anar A Girona o Olot. Olot aquesta a 15min del meu poble i Girona a 30min aproximadament. Girona és la capital de la província i alli és on solen anar tots.

Estic estudiant 1r de Batxillerato Artistico. Vull estudiar Disseny Grafico o Disseny d'interiors a Olot.

Tinc 16 anyos i el meu natalici és el 1 de maig. El meu institut aquesta molt bé, els professores, alguns són molt rars, alguns divertits i alguns simplement són professors