ELS MEUS HOBBIES

A mi m'agraden molt les motos i les bicicletes algun dia agafo la moto o la bicicleta i vaig a voltar per diferents pobles. També m'agrada molt el bàsquet ja que el practico amb el club basquet Bescanó. I tan com m'agrada el bàsquet també m'agrada el futbol quan era petit i vaig juga uns quants anys, ara ja no i jugo però sóc cule del barça tan o més com u era de petit, a la habitació tinc tot de objectes del barça i tot sovint vesteixo peçes de roba que porten el seu escut. De musica escolto Oi!, ska, hardcore i algun cop metal o algun altre estil de musica però sobretot l Oi!, entre els meus grups pereferits ia: Ultimo asalto, Decibelios, Non Servium, Kaos Urbano, Desperta ferro, Opció k-95 i moltes més. Els dies de cada dia que només tenim calasses al mati per les tardes vaig al local amb els amics allà juguem a la playstaion mirem pelis o escoltem musica. Els dies que tenim classes fins la tarda arribo a casa faig els deures i vaig entreno. I els caps de setmana duran el dia amb els amics i a les nits si hi ha concerts anem a concert i fins a la matinada estem de festa a mi m'agrada molt sortí a les nits. Normalment el Dissabte a la tarda tenim partit de bàsquet.