Pàgina principal

Pàgina Alumnes
Eduard Ortiz

Hola, em dic Eduard, estudio el batxillerat artistic d'Amer i tinc 17 anys. A casa meva som una família normal de classe mitjana. Tinc un altre germà que també estudia batxillerat artístic i també tinc un gos.

M'agrada especialment dibuixar i per això faig aquest batxillerat. M''agrada la música, la literatura i tota mena de manifestacions artístiques en general.Sovint escolto música clàssica i algunes coses de blackmetal.

Visc a Santa Coloma de Farners, un poble petit i bonic que està a uns 25 km d'Amer i de Girona.

El poble esta situat als peus de les Guilleries, unes montanyes precioses. M'agrada fer excursions i practicar esports a l'aire lliure com la bicicleta de montanya i l'escalada. A l'hivern me'n vaig a les pistes d'esquí del Pirineu i practico snowboard.

Alguns amics meus estudien i altres treballen, ens veiem els caps de setmana. Ens trobem a l'Ateneu que és un bar-local, i sempre que podem anem a concerts.

Noruega és una terra fantàstica, molt diferents d'on visc jo. Tinc moltes ganes de poder visitar aquest país.