Pàgina principal

Pàgina Alumnes
Joel Amat

Hola em dic joel, tinc 16 anys i vaig néixer a les planes l'any 1988, Visc a les planes, però estudio a Amer. M'agrada jugar a bàsquet i a futbol.
Sempre que tinc temps, escolto música a la meva habitació, i un dels meus hobbies és dibuixar. Dibuixo sempre que puc.
M'encanta veure les curses de moto GP, i el meu pilot favorit és en Valentino Rossi.
Els caps de setmana, vaig a jugar a futbol amb els amics a una plaça, ens passem tota la tarda a la plaça jugant a futbol.
També jugo a futbol a Amer, sóc el porter, tot i que a vegades faig de jugador.
El meu equip de futbol preferit, és la Juventus de Torí, i l'equip de bàsquet que més m'agrada, són els Philadelphia 76ers.
Quan tingui 18 anys, m'agradaria anar a treballar a Nova Zelanda, en una empresa de disseny.
Els meus grups de musica preferits son Rancid i Good Charlotte. M'encanta escoltar música mentre faig els deures.
Estic en contra de les guerres, del racisme i del senyor Bush.