Pàgina principal

Pàgina Alumnes
Judith Parra

Hola em dic Judith tinc 17 anys, tinc una germana que es diu Ariadna i té 11 anys i al Febrer tindré un altre germà. Els meus pares es diuen Antònia i Xevi. Abans jo vivia en un poble de la província de Barcelona que es diu Navarcles, però des de principi de curs, visc a Riudarenes, que està molt a prop de Girona. Físicament no sóc molt alta però tampoc molt baixeta, tinc els ulls marrons i els cabells negres, llargs i estirats. El plat que més m'agrada és la pasta, la pizza, el pa amb tomàquet i la truita de patates. El que no m'agrada gens és el peix, la sopa i el puré de patates. En les fotos de sobre primer podeu veure els meus pares després ma germana, els meus tiets i jo quan era petita.

ELS MEUS HOBBIES

Els meus hobbies són ballar, esquiar, sortir amb les amigues, escoltar música a totes hores i fer fotos. L'any passat ballava hip-hop en un gimnàs que estava al costat del meu poble hi vaig estar ballant durant cinc anys, però aquest any al canviar de poble i no tenir tant de temps com abans ho he hagut de deixar.

La música que més m'agrada és la música dance, pop, màquina...

M'agrada fer fotos a tots els meus amics i a qualsevol cosa i sempre tinc fotos penjades per a tot arreu, a l'agenda, a la paret de l'habitació... totes les fotos dels costats són els meus amics.

A l'hivern anem a esquiar amb la meva família i els meus tiets, perquè ens agrada molt a tots aquest esport i hi anem bastant sovint. Jo esquio des de que tenia quatre anys i m'encanta!!

Els caps de setmana surto amb les amigues, a la tarda anem a donar volts pel nostre poble o els pobles del costat, anem al cine o mirem els partits de futbol on juguen els nostres amics i algunes nits anem a la discoteca. Pero ara al canviar de poble només veig al nòvio els caps de setmana i estic amb ell tot el cap de setmana i quan ell juga a futbol jo vaig amb les amigues.

L'INSTITUT

Aquest es el meu primer any a l'institut d'Amer, és un bon institut, de seguida he trobat bons companys i la gent és molt maca, els professors són molt atents i bones persones. Jo faig el batxillerat d'arts perquè m'agrada dibuixar i els altres batxillerats no m'agradaven gens, i pel que vull estudiar més endavant puc fer qualsevol batxillerat.