Pàgina principal

Pàgina Alumnes
Leyla Ortiz

PRESENTACIÓ

Em dic Leyla Ortiz. tinc17 anys, i visc a Santa Coloma de Farners; un poble que hi ha a uns 20 km d'Amer, el poble a on vaig a estudiar batxillerat artístic.

ELS MEUS HOBBIES

Tinc diversos i variats hobbies que practico sempre que tinc una mica de temps lliure entre els estudis.

Un d'ells és tocar la guitarra. tot just fa mig any que n'aprenc, però ja sé tocar alguna cançó, i aconsegueixo que soni mig bé

També m'agrada tocar el piano que, encara que no el toco molt i molt bé, puc aprendre amb facilitat moltes cançons i, per sort, tinc una amiga que m'ensenya a tocar-lo.

D'instruments, també toco els bongos amb uns amics que en saben i, sobint acompanyem la música dels bongos amb l'espectacle de les cadenes amb foc que jo y una amiga hem après a fer.

LA MEVA MÚSICA

A mi m'agraden molts tipus de música, però, com tothom tinc grups preferits, que són el que més escolto, com ara Mägo de Oz, que és el meu preferit. També m'agrada molt Dover, Evanescence, Linking Park, Celtas Cortos, Avril Lavigne, etc.

Com a tipus de música, també m'agrada molt la música celta.

De tota manera, a qualsevol moment puc escoltar qualsevol tipus de música, ja que crec que totes són bones, i no se'm fan pesades si no les escolto durant massa temps seguit.

PER QUÈ ESTUDIO BATXILLERAT ARTÍSTIC?

En principi, vaig decidir estudiar artístic perquè, dibuixar era una de les poques coses que se'm donaven realment bé des que era petita, i perquè hi hacia molta gent que em deia que si deixaba d'estudiar m'empenediria, així que vaig decidir fer-ne cas.

I ara em trobo aquí, cansant-me de dibuixar.

En un futur m'agradaria poder fer alguna cosa d'animació, com alguna sèrie de dibuixos, per molt cutre que sigui, tot i que, en realitat, el meu somni seria poder fer alguna vegada una pel·lícula de dibuixos animats.

Encara no tinc gaire clar què faré quan em tregui el batxillerat, (si ès que me'l trec) No sé si aniré a la universitat, o si faré un cicle formatiu de grau superior, però, si alguna cosa tinc clara és que no vull treballar ja que si tot això em surt bé i faig diners, vull viure la vida com realment m'agradaria: al mig d'un camp a Navarra, ja que no crec que em quedi a Catalunya perquè no m'agrada, i els estudis em poden ajudar a fer realitat això.