AMPA IES El Castell (Esparreguera)
    La seu actual del AMPA El Castell es al carrer Barcelona S/N 08292 Esparregura (al costat esquerra de l'entrada principal de l'institut.)

P r e s e n t a c i ó

Quì som?La terra

Som l'entitat que agrupa els pares i mares de l'escola. El seu objectiu fonamental és contribuir a la millora de la qualitat de l'ensenyament que reben els nois i les noies. El seu funcionament es basa en el diàleg i en la col·laboració amb els diversos sectors de la comunitat educativa (alumnes, mestres, pares, Ajuntament...)

Per a què serveix?

• És el principal interlocutor que tenen els mestres i els equips directius de l'escola per a tractar els temes que afecten tot el col·lectiu de famílies.

• Permet als pares i a les mares reflexionar i opinar sobre el funcionament quotidià de l'escola i sobre temes d'abast més general.

• Administra i gestiona els recursos que aporten els associats.

• Participa en la presa de decisions i en el govern de l'escola mitjançant un representant al Consell Escolar del centre.

Quins serveis pot oferir?

• En general, els serveis més adequats a les circumstàncies i necessitats de cada moment, responent als requeriments i sol·licituds dels pares.

• En el nostre cas, la distribució col·lectiva de llibres de text i el servei de permanència a les tardes del primer dimarts del mes.

• Lloguer de guixetas pels alumnes 21 Euros l'any

activitats

• Esportives, lúdiques i culturals, dins i fora de l'horari escolar, per a alumnes i per als pares i mares.

• Butlletins informatius.

• Cursos de formació i xerrades per als pares.

Com podeu participar-hi?

• Fent-vos-en socis i assistint als actes i reunions que convoca.

• Formant part de la Junta Directiva , escollida democràticament per l'assemblea de socis.

• Fent arribar a la Junta les vostres inquietuds i suggerències, directament als seus membres o bé a través de les bústies de l'AMPA que hi ha als dos edificis de l'escola. Ara també a través de la bústia o del correu electrònic de l'AMPA.

• La vostra col·laboració és important.