Logotip de la pagina

DEPARTAMENT DE MATEMÀTIQUES

PROVES CANGUR SCM

La prova Cangur 2011 de la SCM Atenció! Està acabant el termini d'inscripció individual d'alumnes (2 de febrer) Informació i accés al formulari d'inscripció. Convocatòria. La prova Cangur, convocada per la Societat Catalana de Matemàtiques, i organitzada per una comissió catalano-valenciano-balear és una activitat que es marca com a objectiu estimular i motivar l'aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes. Consisteix en una prova de 30 reptes matemàtics, de dificultat creixent i de resposta tancada, amb cinc opcions per a cada problema. Els enunciats els prepara, en una reunió internacional que enguany es celebra a Tblisi (Geòrgia) l'associació Le Kangourou sans Frontières, on Catalunya hi participa com a nació i actualment ostenta, per elecció, un dels càrrecs de l'equip directiu de l'associació. Llavors els participants i les participants d'arreu d'Europa i d'altres països del món es plantegen els mateixos problemes i tenen un temps d'una hora i un quart per intentar resoldre'ls. Nivells escolars a què s'adreça el Cangur Nivell 1: alumnes de 3r d'ESO. Nivell 2: alumnes de 4t d'ESO. Nivell 3: alumnes de 1r de Batxillerat o cicles formatius de grau mitjà. Nivell 4: alumnes de 2n de Batxillerat o cicles formatius de grau superior.

AUTOR DE L'ARTICLE: SCM

CALCULADORA

gadgets para blogger

¡CSS Válido!