Pau Vila solidari

Seguint amb el projecte de cooperació que vam començar durant l'any 2000, us convoquem de nou per emprendre'l durant aquest curs.

Es tracta de recolçar acadèmicament els alumnes de primer i segon d'ESO que, per diferents motius, tenen més dificultats per seguir el ritme de les classes i els cal millorar els hàbits d'estudi. També es dóna suport lingüístic als alumnes d'incorporació tardana, que venen d'un altre país i no entenen la nostra llengua.

De fet, durant tots aquests anys hem comptat amb l'ajut molt valuós d'exalumnes del centre i de companys i companyes vostres de quart d'ESO. Gràcies a tots ells vam poder oferir aquest servei els darrers cursos una tarda a la setmana durant una hora i mitja. L'experiència ha sigut altament profitosa pels alumnes que van accedir a aquest ajut i molt gratificant per les persones que han impartit aquestes sessions.

Per tots aquests motius pensem que aquest projecte el podríem reprendre des de l'inici del curs amb la vostra col·laboració. Si esteu interessats/des i podeu oferir una mica del vostre temps per portar a terme aquesta experiència, si us plau, poseu-vos en contacte amb la Josefina Miras (coordinadora pedagògica).