
El dia 16 de maig els alumnes de 3r d'ESO van anar al Cosmocaixa. Van poder aprendre una mica més sobre les propietats de la matèria gràcies
al taller "MATERIALS SORPRENENTS". Va ser interessant veure com hi ha gasos més densos que l'aire i altres amb menys densitat que ens poden
fer canviar la veu. També van fer experiments amb gel sec i nitrogen líquid així com amb d'altres materials que permeten a la tecnologia
utilitzar-los per diverses aplicacions de la vida quotidiana. Finalment una visita al museu i a les seves exposicions temporals "Epidèmia!"
i "Tecnorevolució" va fer que els alumnes s'acostessin una mica més a la ciència.
Anna Pons
Dept. Ciències Naturals