Ha nascut Mikel
Benvolgudes i benvolguts companys,
Diumenge passat, a les 3 de la vesprada, va nàixer el nostre segon fill Mikel. Tant la mare com
el petitó estan d'allò més bé.

En Mikel va pesar 4 kg i 55 centímetres de llarg! Tot un xicot!
Aprofitem aquesta bona notícia per saludar-vos molt afectuosament,

Fins molt aviat!
Mikel, Joaquim, Olatz i Josep Gregori,