Ha nascut Mikel


Benvolgudes i benvolguts companys, Diumenge passat, a les 3 de la vesprada, va nàixer el nostre segon fill Mikel. Tant la mare com el petitó estan d'allò més bé.



En Mikel va pesar 4 kg i 55 centímetres de llarg! Tot un xicot! Aprofitem aquesta bona notícia per saludar-vos molt afectuosament,


Fins molt aviat!
Mikel, Joaquim, Olatz i Josep Gregori,

Terrassa, 4 de juny de 2012