Inici

edu365
xtec

SALUTACIÓ

Alumnes i famílies, professorat i personal d’administració i serveis, sigueu benvinguts a l’Institut de Vilanova del Vallès!

Ja fa 5 anys que vam posar en marxa aquest projecte. L'INS Vilanova del Vallès va néixer amb l’objectiu de poder donar una educació de qualitat als nois i noies de Vilanova i Vallromanes. Teníem, i seguim tenint, davant nostre un gran repte, i ens agradaria comptar amb la col·laboració de tothom per anar millorant dia a dia

La formació és un dret i un deure bàsic i la finalitat és assolir una bona preparació a nivell humà i acadèmic que permeti a cadascú afrontar el seu propi projecte de vida.

Els objectius prioritaris que ens hem marcat són els següents:

• La formació de persones amb ple desenvolupament de la pròpia personalitat.
  • El creixement personal basat en el respecte, l’esforç, la responsabilitat personal i l’autonomia.
  • L’adquisició d’hàbits i de tècniques de treball que permetin aprendre a aprendre.
  • L’assoliment d’aprenentatges en les diferents àrees del coneixement.

En definitiva, volem ajudar als nois i noies que aprenguin a ser, aprenguin a fer, aprenguin a conviure i aprenguin a aprendre.

I a vosaltres alumnes us demano que respecteu i estimeu tots els vostres professors i professores, els vostres companys i companyes, així com l’espai i el material que fareu servir. D’aquesta manera l’Institut serà un punt de trobada on tothom es trobarà a gust, i podrà aprendre i millorar contínuament.

Espero que a la vegada que tots junts aprenem i treballem, també siguem capaços de passar-nos-ho bé i així anar creant un bon ambient de companyerisme.

Que tingueu tots un molt bon curs!

L'equip directiu
INS Vilanova del Vallès

Inici

c.Camí de Vilassar - 08410 Vilanova del Vallès - Tel: 93 845 63 74- Fax: 93 845 80 78 - iesvilanova@xtec.cat