Conferència: L'Astronomia, cruïlla de camins per a la vocació científica
Resum de la conferència
L'Astronomia es una ciència interdisciplinària des del seus inicis. Aquesta faceta fa que la puguem, i vulguem, presentar com un camí per incrementar les vocacions científiques. Durant la xerrada s'analitzarà com es bo presentar els temes científics a tothom, i als joves en particular i es donaran alguns exemples mes concrets dins del marc dels continguts astronòmics.

Currículum de la conferenciant
Rosa M. Ros es Llicenciada en Matemàtiques i Doctora en Ciències Físiques per la Universitat de Barcelona. Catedràtica d' Escola Universitària en el Departament de Matemàtica Aplicada 4 de la Universitat Politècnica de Catalunya. Vicepresidenta de la Comissió d' Ensenyament i Desenvolupament de la IAU (International Astronomical Union), Vicepresidenta de la EAAE (European Association for Astronomy Education), Chair del Panel d' Ensenyament i Divulgació d'ASTRONET, Chair de las ESO-EAAE Summer Schools i membre fundador d'ApEA. Directora de "Ciencia en Acción" i Chair de UNAWE en espanyol.

Imatges de la conferència  Anar a la galeria d'imatges

Tornar a Jornades 09  Tornar