ACTIVITAT 1:
QUÈ SÉ DE MÚSICA?
- Posa el nom de les notes:

- Equivalències:

- Col·loqueu les línies divisòries:

- Escriviu el compàs més adient per al fragment següent:

- Escriviu el número que correspongui al costat del llistat de paraules i expliqueu quina és la seva funció:

| Número | Explicació |
| línia divisòria | | |
| pentagrama | | |
| treset | | |
| silenci de negra | | |
| clau de sol | | |
| pianissimo | | |
| compàs | | |
| signe de repetició | | |
| becaire | | |
| lligadura | | |
| armadura | | |
| puntet | | |
| regulador | | |
| bemoll | | |
- Relacioneu els termes següents:
| intensitat | greu |
| durada | trompeta |
| timbre | llarg |
| alçada | fluix |
- Relacioneu:
| alçada | ritme |
| durada | instrumentació |
| timbre | dinàmica |
| intensitat | melodia |
- Relacioneu els conceptes següents amb els que hi ha escrits als pentagrames:

- Analitzeu aquesta frase musical dividint-la en períodes. Sabríeu dir com són les cadències d'aquests períodes?

- Escriviu una peça lliure de vuit compassos utilitzant els elements musicals que coneixeu:

|