Previ Superior Següent Material per a l'alumne/a
ACTIVITAT 1:
QUÈ SÉ DE MÚSICA?

  1. Posa el nom de les notes:

  2. Equivalències:

  3. Col·loqueu les línies divisòries:

  4. Escriviu el compàs més adient per al fragment següent:

  5. Escriviu el número que correspongui al costat del llistat de paraules i expliqueu quina és la seva funció:

    NúmeroExplicació
    línia divisòria  
    pentagrama  
    treset  
    silenci de negra  
    clau de sol  
    pianissimo  
    compàs  
    signe de repetició  
    becaire  
    lligadura  
    armadura  
    puntet  
    regulador  
    bemoll  

  6. Relacioneu els termes següents:

    intensitatgreu
    duradatrompeta
    timbrellarg
    alçadafluix

  7. Relacioneu:

    alçadaritme
    duradainstrumentació
    timbredinàmica
    intensitatmelodia

  8. Relacioneu els conceptes següents amb els que hi ha escrits als pentagrames:

  9. Analitzeu aquesta frase musical dividint-la en períodes. Sabríeu dir com són les cadències d'aquests períodes?

  10. Escriviu una peça lliure de vuit compassos utilitzant els elements musicals que coneixeu:

 

 


Descripció de l'activitat

Projecte RTEE Fem música amb l'ordinador Informació