Recursos sobre Europa

Programes educatius internacionals
El Programa d'Aprenentatge Permanent (PAP) de la Unió Europea organitza accions internacionals de formació al llarg de la vida per a l'alumnat, el professorat i els centres educatius europeus. Catalunya hi participa amb autonomia educativa, en coordinació amb les altres Comunitats Autònomes de l'Estat i l'Organisme Autònom de Programes Educatius Europeus.
PAP
Euroaventura
Espai virtual pensat per informar, provocar debats i reflexions sobre la Unió Europea i fomentar l'ús de les noves tecnologies com a eina de treball i comunicació entre el professorat i l'alumnat de secundària. El web permet als navegants poder opinar sobre temes d'actualitat, com la immigració o la protecció del medi ambient, consultar els principals diaris europeus i accedir a un ampli directori amb enllaços a altres webs d'interès sobre Europa.
Euroaventura
Informació sobre els drets i als aspectes dels ciutadans europeus.
Citizen Signpost Office
Pàgina web del Patronat Pro Europa. Conté molta informació sobre l’Euro i la comunitat europea.
Ptronat Català Pro Europa

Comité de les Regions
Portal oficial del Comité de les Regions.
Comité de les Regions
Actualitat de la Unió Europea, dia a dia.
Aquí Europa
Europa. Derechos humanos
El tractament dels Drets humans en alguns països europeus.
Europa. Derechos Humanos