|
|
 |
1a
sessió: dimarts 3 de novembre
|
|
-
Presentació
del PLEC
-
Lectura
personal del nivell I del document
-
Debat:
punts de vista, opinions i expectatives
|
|
Documents
de la sessió
|
|
|
|
 |
2a
sessió: dimarts 24 de novembre
|
|
-
Explicació
del nivell II: esquema del PLEC i seqüència d'aplicació
-
Anàlisi
prèvia: presentació d'exemples
-
Treball
per parelles: disseny d'una fitxa per a l'anàlisi prèvia
al propi centre, a partir d'un tema concret
-
Posada
en comú
-
Feina per
fer a l'escola: Presentar el PLEC al claustre i organitzar l'estratègia
per fer l'anàlisi previa
|
|
Documents
de la sessió
|
|
|
 |
3a
sessió, dimarts, 19 de gener
|
|
-
Compartir
i posar en comú com han anat la presentació del
PLEC i l'organització de l'estratègia per a realitzar
l'anàlisi prèvia.
-
Presentació
del nivell III: el disseny d'activitats
-
Presentació
de models de PLECs elaborats o en procés d'elaboració
|
|
Documents de
la sessió
|
|
-
-
-
-
-
Enquesta.
Escola Rosa Oriol. Mònica Ricart
-
Enquesta.
Escola Marinada de Montornès del Vallès. Núria
Lores
|
 |
4a
sessió, no presencial
|
|
-
Treball
al centre: Avançar en l'anàlisi prèvia
i planificació de l'elaboració del PLEC. Inici
de la seva redacció
|
|
|
|
5a
sessió, dimarts, 16 de març
|
|
-
Posada
en comú de la feina feta als centres. Intercanvi d'experiències
i activitats
-
Recollida
dels materials elaborats
Centre
|
Títol
|
Responsable
|
|
Escola
Els Cingles
(Ametlla
del Vallès)
|
|
Teresa
Cabrera
|
|
Escola
l'Estelada
|
|
Montse
Valero
|
|
Escola
Els Vinyals
(Lliçà
de Vall)
|
|
|
|
Institut
La Roca del Vallès
|
|
Isabel
Toro
|
|
Escola
Ferrer i Guàrdia
|
|
Montserrat
Jaume
|
|
Institut
Alba del Vallès
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|