Títol Nivell Temātica Ārees relacionades
Coneixement del medi natural

Claustre de professors
CEIP Josep Madrenys de Vilobí d'Onyar

En el marc de l'eix transversal d'educació per a la salut, a l'escola vam organitzar una fira gastronòmica on a més d'aprendre a elaborar alguns plats senzills, els alumnes van aprendre moltes coses sobre l'alimentació i el consum alimentari.

Els nens i nenes d'educació infantil van fer un esmorzar sa: pa amb oli i sal. Cada un s'ho va preparar i s'ho van passar d'allò més bé. També van fer diversos tallers: el de pastís de llimona, la pizza, la coca de xocolata, el pastís de tonyina, el flam d'ou... tot això amb l'ajuda dels mestres i d'alguns pares i mares. Els alumnes de cicle inicial van fer tallers de canapès salats i canapès dolços. Els de cicle mitjà van preparar uns pinxos d'olives, formatge i pernil dolç. Els de cicle superior van participar en tallers de mató, galetes i amanides. A més a més, amb la participació de tots els cursos van elaborar un receptari que contenia les receptes que havien treballat en el taller de cuina. Els alumnes de cicle inicial i mitjà van fer la roda des aliments.

El treball realitzat en els diferents cursos va culminar amb una festa amb la degustació de tots els menjars que s'havien fet a cada curs.

2003 - 2004