Títol Nivell Temātica Ārees relacionades
Les històries dels divendres
Ed. Infantil-Primària
Àrea de llengua (catalana, castellana, francesa i anglesa)
Matemàtiques, Descoberta de l'entorn Natural i Social, Plàstica

Centre

Claustre de Professors
CEIP Sant Jordi de Bonmatí

Un cop cada mes es dedica una tarda de divendres al foment de la lectura. S'intenta que hi hagi tota mena de temes i de textos (contes, poemes, narracions, diàlegs, ...).

Els alumnes es preparen unes lectures triades per ells d'entre uns temes proposats pels mestres.

Uns dies abans, ells mateixos amb l'ajut dels mestres, es preparen l'ambientació per a l'hora de la lectura (busquen il·lustracions, imatges, fan dibuixos o petits decorats, es disfressen, ...).

El divendres escollit els nens i nenes s'agrupen per cicles i cada classe realitza la seva lectura davant de la resta de companys. Els mestres també es preparen una lectura per llegir durant la mateixa sessió.
Al final de cada tarda de lectura es passa una enquesta breu per conèixer la seva opinió sobre com ha anat tot.
A cada sessió es realitzen fotografies o es filma en vídeo. Després s'imprimeixen algunes fotos i es posen en un mural que està exposat al passadís de l'escola perquè tots els nens i nenes puguin veure la seva sessió i la dels altres cicles.

2004 - 2005