Títol Nivell Temàtica Àrees relacionades
...

Claustre de professors
CEIP Sant Salvador d'Horta de Santa Coloma de Farners

La idea d’iniciar aquest servei a la nostra escola va sorgir l’any 2000 per tal de donar un servei més al nostre alumnat. Està subvencionat per l’AMPA del centre que n’ha comprat una part del material que hi podem trobar i altre part ha estst recollida d’entre tot l’alumnat.

- Què hi ha?
Quatre racons ben diferents:
"El racó de les disfresses, el dels jocs de taula, el dels jocs de muntar i desmuntar i el de la caseta

.- Què hi pots fer?
"El de les disfresses". Els nens i nenes disposen de diferents vestits, maquillatge, complements per despertar la seva imaginació convertint-se en diferents personatges.
"El dels jocs de taula". Sota la direcció de la ludotecària els alumnes poden jugar a diferents jocs de taula, conèixer les seves regles, estratègies, etc.
"El dels jocs de muntar i desmuntar". Hi ha jocs que faciliten l’atenció del nen, milloren l’organització espacial, desperten la imaginació i ajuden a passar una bona estona
"El de la caseta ". Els nens juguen a pares i a mares prenent diferents rols sense distinció de sexe.

- Quin horari té?
De 12 a 1 per a tots els alumnes de primària i de 2 a 3 per a tots els nens i nenes que es queden a dinar a l’escola.

2002 - 2003