Títol Nivell Temàtica Àrees relacionades

Centre

Josep Bosch i Quer
CEIP Pompeu Fabra d'Anglès
La nostra escola ha celebrat durant els primers dies del mes de març la "Quinzena Ecològica". És una celebració dedicada a l'arbre, a les plantes i al Medi Ambient en general. L'objectiu fomentar el coneixement i el respecte pel Medi.

Activitats programades:

1. Plantar per cicles un arbre al pati de l'escola .
2. Plantar a l'hort escolar, cada nivell o cada cicle el producte que li toca segons la programació general d'escola i observar els canvis dels productes que es varen plantar el mes d'octubre.
3. Plantar per classes en els jardins o jardineres de l'escola ( enguany prímules, budleies i bàlsam).
4. Visitar l'exposició de Plantes d'interior i omplir la fitxa . Les plantes d'interior són les que els alumnes porten a començament de curs per tenir a la classe. De les plantes que en sabiem el nom, cada classe n'havia fet el rètol en una cartolina.
5. Fer una visita al Passeig Botànic per descobrir-hi arbres, fruits, flors, bolets, animals... També enfilar cacauets en un filferro i penjar-los als arbres perquè els animals se'ls mengin.

S'adjunten fitxes de treball.

2002 - 2003