Títol Nivell Temàtica Àrees relacionades

Centre

Equip de mestres d'Educació Infantil
CEIP Dr. Carulla d'Arbúcies

A l’escala fa uns quants anys que es porta a terme l’activitat de tallers. Aquesta activitat va sorgir com a conseqüència dels intercanvis d’experiències amb altres mestres i altres escoles que ens va engrescar a fer una organització del parvulari que propiciés la interrelació de totes les edats i els grups-classe. Aquesta organització puntual (una tarda a la setmana, durant tot el curs) la vam estructurar en forma de tallers que es movien i indagaven en el camp dels sentits.

Cada taller era el referent d’un sentit, però interactuava amb altres: gust, tacte, aigua, bufar, sal, cuina, audició i visual. En va resultar un total de vuit tallers, amb 13-14 alumnes per taller, de 3-6 anys, treballant en una mateixa activitat. Cada grup va poder passar tres vegades per cada taller realitzant una activitat diferent en cada sessió. L’experiència va ser molt satisfactòria tant per part dels alumnes com dels mestres implicats i això ha fet que l’activitat de tallers hagi continuat des del curs 96-97 fins ara, anant canviant els temes.

2003 - 2004