Títol Nivell Temātica Ārees relacionades
Treball cooperatiu a l'escola rural
internivells
Organització de centre

Centre

Claustre de professors
CEIP la Vall d'Osor

El curs 2001/02 iniciem, a l'Educació infantil - cicle inicial, l'activitat de "Racons cooperatius" que es continua i s'amplia el curs següent. El curs 2003/04 s'inicien els "Tallers Intercicle" a tots els cursos, des de P3 a 6è. Es treballa l'educació visual i plàstica cooperativament. Això comporta la implicació de tots els mestres del claustre a efectes d'organització. S'adequa un espai comunitari: l'aula de joc, per a tots els cicles. En aquest espai hi ha jocs de taula diferents, classificats per edats (EI-CI-CM-CS). S'hi pot accedir en estones de pati quan plou, en horari de menjador escolar, en diferents extraescolars que organitza l'AMPA. Durant el curs 2004-05 es vol instaurar "Treballs cooperatius" a CM i CS sobre : matemàtiques, llenguatge, llengua anglesa. Alhora que funcionaran també els "Racons cooperatius" i els "Tallers intercicle".

2003 - 2004