Temes transversals

Consulta Batxillerat

Centres de suport

• Actualització de la llista de lectures per a les matèries de llengua catalana i literatura, llengua castellana i literatura, literatura catalana, literatura castellana i literatura universal, que incorpora les lectures de la promoció 2015-2017.

• Per poder examinar-se al Tribunal Ordinari Específic de les PAU, els centres de batxillerat han de presentar a l’Oficina d’Accés a la Universitat les sol·licituds dels alumnes amb dislèxia, com a màxim fins al 20 de febrer de 2015.

• Els centres poden fer aquesta oferta a:
    - Batxillerat, per a les matèries de modalitat i optatives, amb un màxim de dues matèries per alumne i curs. El curs 2014-15 s'amplia l'oferta d'optatives amb Llengua i cultura occitanes.
    Els alumnes ho poden sol·licitar en el seu centre quan formalitzen la matrícula.

Després del batxillerat

Webs de referències