Orientacions
-
Llicència d’estudis de la M.Teresa Gómez Masdevall (2009) Descripció i concepte de l’alumnat amb altes capacitats. Estratègies d’intervenció i models. Qüestionaris de detecció i exemples de proves
-
Experiències d'atenció educativa amb alumnat d'altes capacitats (Obre en una nova finestra)
Conselleria de Cultura, Educació i Esport – Generalitat Valenciana.
Recull d’experiències d’atenció educativa a nivell de centre i d’aula amb mesures curriculars i organitzatives. Materials de treball: tallers d’ampliació, ampliació de currículum, recursos,... -
Proposta d'ampliació de continguts per a un alumne amb altes capacitats (Obre en una nova finestra)
L’escola Pau Casals de Gràcia, presenta la planificació per a un alumne de 2n d’educació primària, prioritzant l’enriquiment de continguts, però tenint en compte la seva motivació, creativitat, iniciativa, raonament i comprensió del seu entorn escolar.
Documentació
-
DACI - Inclusió educativa i altes capacitats intel·lectuals (Obre en una nova finestra)
Curs d'iniciació sobre la presència de les altes capacitats en el context escolar.
-
Guia per a famílies d'infants i joves amb altes capacitat intel·lectuals (Obre en una nova finestra)
Informació als mestres per a l'acompanyament i orientació a les famílies. juny 2010