BECA FUNDACIÓ
ENCICLOPÈDIA CATALANA

El dia 25 de febrer, els alumnes de cicle mitjà de l'escola van assistir a l'acte de lliurament de la beca concedida en l'onzena convocatòria d'ajuda a l'escola de la Fundació Enciclopèdia Catalana pel projecte Interconte. Aquest acte es va celebrar en el curs d'una festa trobada organitzada per la Fundació Enciclopèdia Catalana a Can Ribas de Montbui a Bigues i Riells (Vallès Oriental). Aquesta Fundació cada any convoca tres beques per projectes escolars on hi hagi intervenció directa de mestres i alumnes.

Mestres responsables d'Interconte junt amb un representant de cada grup.

És per nosaltres un gran honor aquesta beca ja que motiva els alumnes en el procés d'aprenentatge i, a més, valora l'interès pedagògic del projecte Interconte.

Des d'aquí aprofitem per animar-vos a què visiteu la pàgina WEB d'Interconte on podreu veure les pistes de tots els grups i els plantejaments de 9 contes. I el més important, i la idea per la qual es va crear aquest projecte; és la gran motivació dels alumnes per a escriure, escriure i escriure. Seguiu així, endavant!!!