CEIP Dr. Arruga de Begur
Còmic
Primària

Descripció de l'experiència «Taller de còmic»

Durant la setmana cultural vam fer un taller de còmic amb ordinador. Vam fer 2 grups mixtes, un d'alumnes de 5 a 7 anys i un altre d'alumnes de 8 a 12 anys. A cada ordinador treballava una parella.
Mètode:
Començàvem explicant acudits curts o històries curtes i seleccionant les que més ens agradaven.
Entre tots decidíem quantes seqüències necessitàvem per representar-les ( de 2 a 6)
A cada història assignàvem tantes parelles com seqüències i totes començaven a dibuixar amb DPaint
la 1ª seqüència.
Triàvem la seqüència millor dibuixada i la copiàvem als altres ordinadors que treballaven la mateixa història perquè la utilitzessin de base i fessin els canvis necessaris.
Finalment, amb el Publisher -un editor- muntàvem juntes les seqüències i les imprimíem.

Responsable de l'experiència: Josep Antoni Castro

Vols veure quatre còmics sencers?

Pàgina 1 Pàgina 2

A l'experiència següent