Aquesta és una experiència
que té com a objectiu l'estudi i el coneixement dels instruments musicals
Primer
pas:
Motivació
prèvia perquè els/les alumnes
portin instruments de casa. Tots s’hi valen:
-
Percussió indeterminada,
-
Percussió determinada
-
Corda
-
Vent
Segon pas:
- L’alumne el porta
a la classe.
- Exposa l’instrument
davant dels companys i companyes:
-
el toca, interpreta
una peça, canta i s’acompanya d’ell...
-
explica com és, de qui és… tot allò que ell vulgui.
- Els companys fan
torns de preguntes a l’alumne que l’ha portat.
- Entre tots determinem
les característiques de l’instrument.
-
Fem una fotografia a l’alumne amb l’instrument.
Tercer
pas:
- El/la mestra realitza
una fitxa amb la foto.
- Els alumnes fan
la fitxa amb o sense ajuda del mestre, depenen del nivell educatiu.
A la fitxa s’hi
treballa:
- A l’aula de música
durant tot el curs es van exposant les fotos.
|