Tots els participants vam estar d´acord en què els objectius del projecte es podessin aplicar a tots els centres  i a tots els nens encara que fossin de diferent edat.

Objectius del Projecte:          " Mès Aprop d´ Europa"
1.Conèixer diferents realitats interdisciplinars, a partir de les pròpies experiències dels nens.
2.Conèixer més d´aprop la CEE tot comparant diferents aspectes socio-culturals dels diferents països i desenvolupar habilitats comunicatives.
3.Poder intercanviar  materials i experiències pedagógiques.
Presentació personal.Adreces dels nens per a mantenir correspondència. La casa, la família, el treball dels pares
l´escola, el seu funcionament intern, les seves activitats escolars, l´organigrama, el PEC  el RRI, els horaris,
L´entorn socio-cultural, físic ,medio-ambiental,històric, lúdic i esportiu de/del poble, comarca, comunitat autònoma, país.
La moneda comunitària i la pròpia de cada país. Exportacions e im portacions. Personalitats destacades en l´ambient històric, musical, científic, literari., artístic....
L´alimentació pròpia de cada país, els seus costums culinaris.Els transports.  Els sports.
4. Millorar l´’habilitat i l ús de les noves tecnologies  a l´hora d´elaborar els treballs.
Correu electrònic,
Treballs elaborats amb el Power Point.
Creació de tarjetes de nadal, felicitacions u altres dibuixos amb el Paint Sho Pro
Creació de la webb de centre i una web comuna del Projecte Mes aprop d´Europa:
5.Elaborar materials el més gràfics possibles, per tal d´arribar als nens de tots els països participants i a totes les edats.
6.Possibilitar trobades  de professors cordinadors per tal de fer presencial i efectives les reunions de coordinació per a desenvolupar el projecte.
  Inici             Projecte Comènius