Títol
del Taller :
|
Adaptació
d'activitats en l'entorn CLIC a les nee: Experiències a Primària
i EI
|
|||||||
Responsable/s:
|
Mª
Victoria Pérez Zafón
|
|||||||
e-mail:
|
Mperez12@pie.xtec.es
|
|||||||
Centre
de treball:
|
CEIP
Lluís Millet
|
Població:
|
El
Masnou
|
|||||
Nivell
educatiu:
|
|
Internivells
|
x
|
Primària
|
|
Secundària
|
||
Àrea:
|
|
|||||||
Tipus
de NEE:
|
|
Deficients
Auditius
|
|
Deficients
Visuals
|
x
|
Deficients
Motòrics
|
||
|
x
|
Deficients
Psíquics
|
|
Educació
Compensatòria
|
||||
Tipus
informació:
|
x
|
Curricular
|
|
General
|
|
Tècnica
|
||
Fa
referència a:
|
|
Equipament
|
x
|
Programari
|
||||
Descripció:
|
Les
activitats dissenyades en l'entron Clic són un bon recurs per diversificar
i adaptar les activitats d'ensenyament i parenentatge a les diferents necessitats
interessos i motivacions de l'alumnat dels diferents Cicles i etapes educatives.
Aquest tipus d'activitats són relativament fàcils de dissenyar
( a le web de la xtec ,dins el racó del Clic, hi haun
manual), però es poden aprofitar tots els paquests publicatsique
es troben a l'abast de tots els professionals de l'ensenyament, tant a
la XTEC, com als CDs Sinera o Clic.
Aquesta
experiència educativa en l'adaptació d'activitats en l'entorn
Clic es va iniciar el curs passat, a partir de la meva participació
en el curs D73 "Desenvolupament d'activitats en l'entorn Clic", quan vaig
aprofitar el projecte final per dissenyar un paquet d'activitats Clic per
treballar el tema del relleu de l'àrea de coneixement del medi social
de cicle mitjà, amb un alumne amb dictamen. Aquest
curs, vaig dissenyar un paquet d'activitats Clic per treballar l'àrea
de llenguatge amb un alumne escolaritzar a P4. En aquest paquet es treballen
el nom dels nens i nenes de la seva classe. Les
dues experiències han estat molt positives. Els aventatges de les
activitats de l'entorn Clic són múltiples i variades: El
format d'activitats permet la interacció i la manipulació
en un entron més atractiu i motivador. Permet
el treball de les mateixes activitats en format paper.Permet tenir informació
individual o de grup de cada sesssió o el progrès de l'aulmne
en diferents sessions. |
|||||||
|
|
|||||||