Títol
del Taller :
|
L’us
polivalent de “El pequeño escritor”
|
|||||||
Responsable/s:
|
Amparo
Vázquez Sánchez
|
|||||||
e-mail:
|
avazquez@pie.xtec.es
|
|||||||
Centre
de treball:
|
Moviment
Educ. del Maresme
i
CEIP Marinada-Salvador Espriu |
Població:
|
Mataró
El
Masnou |
|||||
Nivell
educatiu:
|
x
|
Internivells
|
x
|
Primària
|
|
Secundària
|
||
Àrea:
|
Llengües,
Ed. Visual i Plàstica i EE
|
|||||||
Tipus
de NEE:
|
|
Deficients
Auditius
|
|
Deficients
Visuals
|
|
Deficients
Motòrics
|
||
|
x
|
Deficients
Psíquics
|
x
|
Educació
Compensatòria
|
||||
Tipus
informació:
|
x
|
Curricular
|
|
General
|
|
Tècnica
|
||
Fa
referència a:
|
|
Equipament
|
x
|
Programari
|
||||
Descripció:
|
(extensió
aprox. 2 fulls)
|
|||||||
|
Aquesta
és una experiència portada a terme en el CEIP de El Masnou
Marinada-Salvador Espriu amb alumnat de segon nivell del Cicle inicial
de Primària i també amb alumnat amb necessitats educatives
especials i alumnat nouvingut.
En
el taller es presentaran totes les possibles aplicacions que el programa
“El pequeño escritor” ofereix, ja que permet treballar amb totes
les llengües a nivell curricular que es fan servir a les escoles;
però també permet treballar amb alumnat nouvingut procedents
tant de païssos Comunitaris com Extracomunitaris amb la finalitat
de treballar vocabulari en català i castellà. És també
una bona eina per a treballar amb l’alumnat d’Educació Infantil
la motricitat fina, les direccions, etc. A
nivell de E. E. El programa ofereix tot un ventall de possiblitats tant
en l’aspecte creatiu com en el de tractament de la llengua, orientació
en l’espai i altres aspectes de diferent tipologia. Les
mateixes aplicacions que es presenten poden aplicar-se a l’alumnat de Primer
Cicle de Secundaria que presenta dificultats d’aprenentatge ja que és
un programa que “engancha”, té múltiples possiblitats i el
resultat és inmediat. Es
preten en aquest taller presentar totes aquestes possiblitats però
també mostrar alguns dels treballs que s’han anat realitzant al
llarg del curs com mostra real del que s’exposarà. |
|||||||