Alumnat
susceptible
de ser atès per
l'escola
|
|
Comportament
lingüístic
|
Edat
d'atenció per part de l'escola
|
Perfil diagnòstic
|
A
|
A
partir dels 3 anys
|
Dificultats
cognitives, motrius o de relació
|
Taula
relativa a dificultats de comunicació
|
|
|
Comportament
lingüístic
|
Edat
d'atenció per part de l'escola
|
Perfil diagnòstic
|
B
|
A
partir dels 3 anys
|
Dificultats
cognitives, motrius o de relació
|
Dels
3 als 5 anys
|
Deprivació
social
|
Més de 3 anys
de contacte amb la llengua
|
Poc
contacte amb la llengua
|
C
|
Dels
3 als 5 anys anys
|
Dificultats
cognitives
|
A
partir dels 3 anys
|
Dificultats motrius o de relació
|
Més de 3 anys
de contacte amb la llengua
|
Poc
contacte amb la llengua
|
D
|
A totes les edats
|
Dificultats
cognitives, motrius o de relació
|
A
partir dels 3 anys
|
Deprivació
social
|
Més de 3 anys
de contacte amb la llengua
|
Poc
contacte amb la llengua
|
E
|
A totes les edats
|
Dificultats
cognitives, motrius o de relació
|
A
partir dels 3 anys
|
Deprivació
social
|
Més de 3 anys
de contacte amb la llengua
|
Poc
contacte amb la llengua
|
Taula
relativa a dificultats de llenguatge
|
|
|
Comportament
lingüístic
|
Edat
d'atenció per part de l'escola
|
Perfil diagnòstic
|
F
|
A
totes les edats
|
Dificultats
motrius
|
A
totes les edats
|
Dificultats orgàniques (bucofonatòries)
|
G
|
A
totes les edats
|
Dificultats
orgàniques (bucofonatòries)
|
Taula
relativa a dificultats de parla
|
|
|
Comportament
lingüístic
|
Edat
d'atenció per part de l'escola
|
Perfil diagnòstic
|
H
|
A
partir dels 3 anys
|
Dificultats
cognitives, motrius o de relació
|
Taula
relativa a dificultats de contingut del
llenguatge
|
|
|
Comportament
lingüístic
|
Edat
d'atenció per part de l'escola
|
Perfil diagnòstic
|
I
|
A
partir dels 3 anys
|
Dificultats
cognitives, motrius o de relació
|
Taula
relativa a dificultats de pragmàtica de la comunicació
|
|
Notes:
-
En
tots aquells casos susceptibles de ser atesos per l'escola es
contempla la col·laboració del CREDA amb l'EAP per tal d'orientar
l'ús de programes específics, o per la valoració i orientació de
l'atenció.
-
S'entén que el
comportament lingüístic atribuït a qualsevol alumna/e és el
corresponent a la seva primera llengua, no a una altra (per exemple el
català) que no ha acabat d'aprendre. En el cas d'alumnat nouvingut cal
verificar si en la seva llengua familiar és prou competent, ja que en
aquest cas no es tractaria d'una dificultat de llenguatge i caldria
que l'alumne/a participés en un programa d'immersió per part de
l'escola.
|
|
Índex
|
|
|
|