1.
Quč és el que específicament vols canviar en la
teva prŕctica docent?
Expressa-ho en forma
positiva: digues el que vols aconseguir concretament, no el que no vols
aconseguir. |
|
2.
Com t’adonaries
que aconsegueixes aquest canvi? Quč veuries, escoltaries, sentiries?
Com s’adonaria una altra persona que ho has aconseguit?.
Descriu l’objectiu
de canvi en els tres sistemes representacionals principals: visual,
auditiu i cinčtic. |
|
3.
Quan vols que
aquest canvi es produeixi? Amb quins alumnes vols notar que has aconseguit
aquest canvi?
Defineix en quin context
vols aconseguir el teu objectiu de canvi. |
|
4.
Quč necessitaries
per aconseguir aquest objectiu? Quč t’impedeix aconseguir-lo ara?
Pensa quins recursos
necessites. |
|
5.
Com et beneficiaria
com a professor i com a persona aconseguir
aquest objectiu?
|
|
Adaptat per Susanna Soler
Sabanés a partir del “Qüestionari de la bona forma”.
Apunts del curs “Practitioner en Programació Neurolingüística”.
Centre IRCO. Barcelona (2002-03).