Primera sessió
Vam dedicar una sessió a investigar la forma de la web CIUTADANIA , per descobrir el seus apartats i les qüestions més importants que proposava.
Segona sessió
Vam examinar de nou la web, però
de forma dirigida. Cada grup d'alumnes
tenia assignat un del 5 apartats:
construcció de la identitat personal cultura i cos població i sostenibilitat comunitats culturals trama urbana.
La intenció era entendre més bé quines propostes es feien a partir de les activitats i dels links. De aquesta recerca van fer un recull per escrit. Tercera sessió Llegim els textos del dossier un per un en gran grup i comentem el seu missatge. De tots fem un resum Quarta Sessió Continuem llegint textos i extraient el missatge. Cinquena Sessió Acabem de llegir el textos. Fem de tots ells un extracte en forma de concepte o conceptes importants. Sisena sessió En grups de 4 persones, escriuen cada concepte en un tros de paper. Els associen i a partir d'aquesta associació elaboraren una definició de ciutadania. Setena sessió En grups comencen a pensar les activitats per la gimcana a partir del recull escrit de la segona sessió (i amb la definició de ciutadania que ha creat al cap). Ens quedem a mig projecte. Continuarem després de nadal. Vuitena sessió Els alumnes acaben de pensar les activitats i lliurar-les al professor que confeccionar la gimcana en forma de targetes. Novena sessió Desenvolupament de la gimcana a Barcelona des de les 9.30h del mati fins les 4.00h de la tarda Desena sessió Comentari punt per punt de les activitats de la gimcana explicant anècdotes, comentant les coses que els han sorprès i pensant algunes conclusions. Onzena sessió Comentari punt per punt de les activitats de la gimcana explicant anècdotes, comentant les coses que els han sorprès i pensant algunes conclusions. Avaluació de l'experiència. Desprès el professor juntament amb el webmaster dedicaran moltes hores a confeccionar la web sota la supervisió dels alumnes.  |