24.8.03

Busco trabajo: lo que necesito saber
Una guia informativa adreçada a les persones immigrants per coneixer els drets i els deures laborals.
Està editada per Cruz Roja Española i està en castellà, àrab, francès i anglès.

Aprendiendo un idioma para trabajar
Material editat per Cruz Roja Española amb l'objectiu de contribuir a la integració sociolaboral de les persones immigrants.
"La finalidad de este material es reforzar el conocimiento del idioma de las personas en relación a su proceso de búsqueda de empleo y el desarrollo de diferentes actividades profesionales, para que puedan desenvolverse dentro de los contextos laborales con mayor fluidez."
El material consta d'una guia didàctica pel formador/a i un quadern per l'alumne/a.

6.8.03

Veig que no acabes de prendre vacances. Estic aquí fins diumenge i a després torno el 25 a preparar-me per al ... (no vull nomenar-lo). Vaig a fer una ullada pel material de Sagunt. Ciao!

Una nova web sobre WebQuest --> EduWebquest.com.
A la presentació del projecte podem llegir: "eduWebquest.com és una iniciativa del projecte educatiu auladetecnologia.com que neix amb la voluntat de ser un espai d'innovació en tecnologia educativa i en les metodologies docents que integrin les TIC a l'escola.
eduWebquest.com vol dedicar una especial atenció a les webquest de ciència i tecnologia adreçades a l'alumnat de secundària.
Les webquests són activitats orientades cap a la investigació en les quals part o tota la informació amb què l’alumnat interactua prové de recursos disponibles a Internet i fomenta la utilització d´habilitats cognitives d´alt nivell i dona prioritat a la transformació de la informació.
Per tant, aquest tipus d'activitats són un recurs molt potent per tal d'integrar les Tecnologies de la Informació i la comunicació en el currículum.

'El diari de l'Escola' és una iniciativa de Vilaweb i l'Edu 365 per promocionar el treball a classe amb aquests mitjans. Els promotors volen també fomentar la participació tot convidant a fer-hi aportacions.