. El temps que passa un rient és temps passat amb els déus (proverbi japonès)
. Ningú és castigat per fer morir de riure (proverbi xinès)
. El cuiner cobreix els seus error amb maionesa, l'advocat amb paraules i el metge amb l'ataüt (anònim)
. Tots tenen la mateixa quantitat de gel: els rics a l'estiu i els pobres a l'hivern (anònim)
. Errar és humà i culpar a un altre dels errors propis és més humà encara (Arthur Bloch)
. Els espanyols tenen les mans foradades. No estalvien. S'ho gasten tot en impostos (Chumy Chúmez)
. L'última vegada que vaig estar dintre d'una dona va ser quan vaig visitar l'Estàtua de la Llibertat
(Woody Allen)
. La vida és una malaltia mortal transmissible sexualment (Woody Allen)
. A Espanya no es tira la bassura: es converteix en programes de TV (Woody Allen)
. A Hollywood et paguen 1.000 dòlars per un petó i 50 cèntims per la teva ànima (Marilyn Monroe)
. Jo estimo la humanitat. A la gent, però, no la suporto (Charles Schulz)
. Vaig heretar un quadre i un violí de Stradivarius i Rembrandt. Malauradament, Stradivarius pintava
fatal i els violins de Rembrandt no valen res (Tommy Cooper)
. Volar és el transport més segur. Lo perillós és estrellar-se (Theo Cowan)
. Passem els 12 primers mesos de la vida dels nostres fills ensenyant-los a caminar i a parlar. Passem els 12 següents anys dient que estiguin quiets i que callin (Phyllis Diller)
. La sàtira és l'humor quan ha perdut la paciència (Giovanni Mosca)
. Disculpin si els anomeno cavallers. És que encara no els conec bé (Groucho Marx)
. Intel.ligència militar són dos termes contradictoris (Groucho Marx)
. Mai entraria en un club on acceptessin socis com jo (Groucho Marx)
. El matrimoni és la principal causa de divorci (Groucho Marx)
. M'he divertit molt en aquesta obra. Especialment en el descans (Groucho Marx)
. La decoració consisteix a fer a casa dels altres el que mai faríem a casa nostra (Le Corbusier)
. La política consisteix a no dir res, especialment quan es parla (Will Durant)
. La millor manera de fer girar el cap a un dona és dir-li que té un perfil bonic (Sacha Guitry)
. Jo no bec aigua, ja que els peixos hi forniquen (W. C. Fields)
. La imaginació consola els homes del que no poden ser. L'humor els consola del que són (Winston Churchill)
. Un diplomàtic és un home que sempre recorda l'aniversari de la seva dona, però mai la seva edat (Robert Frost)
. Optimisme és anar a un restaurant i voler pagar amb la perla que es pretén trobar dins l'ostra (Tristan Bernard)
. La diferència entre els advocats i els metges és que els advocats només et roben, mentre que els metges et roben i, a més, et maten (Chéjov)
. L'Administració és un lloc on els qui hi arriben tard es creuen amb els qui surten abans d'hora (Georges Courteline)
. Només els idiotes no tenen dubtes. N'estàs segur? Absolutament (Georges Courteline)
. Parlem de matar el temps, però en realitat el temps ens mata a nosaltres (Alphonse Allais)
. Impossible dir-vos la meva edat. Canvia contínuament (Alphonse Allais)
. Ser massa modern és molt perillós. De sobte, un ja ha passat de moda (Oscar Wilde)
. Enraona molt per no dir res. És un polític (Oscar Wilde)
. Escoltar és molt perillós. Es corre el risc de ser convençut (Oscar Wilde)
. La filosofia consisteix a donar respostes ininteligibles a problemes insolubles (Henry Adams)
. El llit és el lloc més perillós del món. Un 80% dels humans hi mor (Mark Twain)
. La bona educació consisteix a amagar lo bé que pensem de nosaltres mateixos i lo malament que pensem dels altres (Mark Twain)
. Fan falta tres setmanes per preparar un discurs improvisat (Mark Twain)
. L'única cosa ben dividida que hi ha en el món és el cul (Charles Blondin)
. Quan era jove tenia quatre membres flexibles i un de rígid. Ara que sóc vell tinc quatre membres rígids i un massa flexible (Henri d'Orléans)
. Si a un home intel.ligent se li pot donar un cop i atontar-lo, no veig per què a un neci no se li pot donar un cop per tornar-lo intel.ligent (Georg Christoph Lichtenberg)
. El seu manuscrit és bo i original, però la part bona no és original i la part original no és bona (Samuel Johnson)
. Una viuda rica és l'únic article de segona mà que es ven a preu de primera classe (Benjamin Franklin)
. Riure's de tot és de tonto, però no riure's de res és d'estúpids (Erasmo de Rotterdam)