Introducció

A punt d'acabar el curs, els nens/es de l'escola ens tornen a sorprendre amb una altra petita obra d'art sota el títol "Els invents de l'Elvira".

Recordo que el curs passat, des d'aquesta mateixa pàgina, feia una refelexió sobre la importància de l'esforç diari, del treball en equip, en resum, sobre la gran feina feta pels nens/es per portar a terme aquest treball.
No seria just sinó aprofités aquesta oportunitat d'enguany per rendir el més sincer agraïment a tots/es els/les mestres de l'escola que participen en l'elaboració d'aquests projectes.
Sense el seu entusiasme, il.lusió i perquè no dir-ho, sacrificant moltes hores fora de la seva tasca docent, aquests llibres no veurien la llum.

Amplieu la vostra biblioteca amb aquest nou treball i valoreu en profunditat tot el que representa per tots nosaltres.

Ah!, tant de bo poguéssim patentar algun invent, oi?.

Fina Manzano Yuste.
Directora CEIP Elvira Cuyàs