|
|
|
|
10/10/04 |
Presentació del Pla
de Treball: organització, calendari, activitats. Pràctica/joc amb el PT |
|
|
24/10/05 |
Anàlisi
i modificació, si s'escau, de les competències bàsiques
en TIC. L'ordinador i les tècniques d'expressió escrita: PT, correu, xat, etc. |
Avaluació CB per cicles | |
07/11/05 |
Escriure
amb ordinador a l'escola: quan, com i perquè. L'ordinador i l'aprenentatge de la lecto-escriptura: recursos i implicacions metodològiques. |
|
PT per cicles |
21/11/05 |
Possibilitats de les TIC en l'àrea d'expressió artística (visual i plàstica): quelcom més que dibuixar. |
|
|
09/01/06 |
El currículum de matemàtiques i les eines informàtiques: presentació d'experiències i aplicacions. | ||
16/01/06 |
El currículum de matemàtiques i les eines informàtiques dins el 3r nivell de concreció. Les TIC a les "altres" àrees: idiomes, ed. física, música. Seqüenciació d'activitats a realitzar durant un curs. |
|
|
30/01/06 |
La recerca i tractament
de la informació aplicada al coneixement del medi natural i social:
estratègies, recursos, criteris d'escola. |
|
|
06/02/06 |
L'ús de
les TIC en l'atenció a la diversitat i les NEE: no és feina
exclusiva de l'aula d'acollida, d'educació especial o d'audició
i llenguatge. |
||
20/02/06 |
Reflexió
i concreció de les eines a utilitzar en les diferents àrees.
Maquinari: ordinadors, perifèrics, projector, càmeres digitals...
Programari: del Clic a l'EDU365 passant pels CD-ROM i DVD. |
http://www.xtec.es/escola/tastam/cat/index.htm |
|
27/03/06 |
L'ordinador i
les tècniques d'expressió escrita: nivell d'exigència,
criteris d'escola. Presentació d'experiències: El treball cooperatiu i el text col·lectiu; escriure per comunicar-se; la revista i la web del centre. Seqüenciació d'activitats amb el PT. |
|
|
24/04/06 |
Les TIC a l'escola:
proposta de modificació del PEC, PCC i RRI. La web del centre. Documents elaborats a l'assessorament. |
||
08/05/06 |
Pla de treball
a mig i llarg termini. RESPECTE L'ESTIL DEL CENTRE: Ideari del Centre.
PCC de les diferents àrees. Pla estratègic. RESPECTE ELS RECURSOS: Recursos humans (formació i organització) Recursos informàtics (distribució i horaris). Recursos econòmics (pressupostos) RESPECTE A LA METODOLOGIA: Referència a la utilització dels recursos informàtics (canvis i mentalitat) |