SANTIAGO RATÉS

VILAJUÏGA

CURS 83-84

Professors: Assumpció Alabau , Adelina Rigat, Roser Giner, Josep Alsina, Mariona Danés, Martí Llauró , Joan Graboleda . Vaig treballar amb els grups de 7è i 8è. Durant el curs vam organitzar moltes activitats destinades a realitzar la sortida de final de curs de 8è:

La sortida de final de curs de 8è la vam fer a finals de juny principis de juliol a la comarca de la Vall d’Aran. Els professors acompanyants vam ser en Martí Llauró i en Joan Graboleda; també va venir la dona d’en Martí la Dolors. Durant el viatge també ens va visitar en Carles Viñas que havia sigut professor d’aquests alumnes. Durant 15 dies vam recórrer tota la comarca de Les fins a Viella. Vam dormir en refugis de muntanya i també en els albergs de Les i Viella. Va ser un viatge molt intents del qual crec que tots guardem un bon record.

A l’escola també es feien moltes activitats que no tenien relació amb la sortida de final de curs: castanyada, carnaval, colònies, ...

CURS 84-85

La sortida de final de curs de 8è la vam fer a finals de juny a la comarca de la Cerdanya. Vam dormir a l’alberg de La Molina i vam fer diferents activitats durant 15 dies: excursió als llacs de Meranges, excursió a Castellar de N’Hug, pista de gel i piscina coberta a Puigcerdà, pistes de La Molina, ...

CURS 85-86

La sortida de final de curs de 8è la vam fer a finals de juny a la comarca de la Cerdanya. Vam dormir a la casa de colònies de “casona d’Aja” i vam fer diferents activitats durant 15 dies: excursió als llacs de Meranges, pista de gel i piscina coberta a Puigcerdà, pistes de La Molina, ...

ALUMNES

CURS 87-88

En aquesta sortida ens va acompanyar la Puri.

CURS 86-87

La sortida de final de curs de 8è la vam fer a finals de juny a la comarca de la Cerdanya. Vam dormir a l’alberg de La Molina i vam fer diferents activitats durant 15 dies: excursió als llacs de Meranges, pista de gel i piscina coberta a Puigcerdà, pistes de La Molina, ... En aquesta sortida ens va acompanyar la Puri amb en Pau i en Sergi.

CURS 88-89

CURS 91-92

Professors: Assumpció Alabau , Adelina Rigat, Roser Giner, Josep Alsina, Mariona Danés, Martí Llauró , Anna Vilà , Maria Grèvol, Puri Viñas, Joan Graboleda . Vaig treballar amb els grups de 7è i 8è. Durant el curs vam organitzar moltes activitats destinades a realitzar la sortida de final de curs de 8è: La sortida de final de curs de 8è la vam fer a finals de juny a París. Va ser una sortida força complicada ja que era molt cara i ens vam haver d’esforçar tots per poder-hi anar. La sortida la vam fer conjuntament amb l’escola de Biure. A la sortida ens va acompanyar la mare d’en Joan Vicens Cordonet. Vam visitar: També podem trobar fotos d’altres activitats que vam fer a l’escola altres grups durant aquest curs:

CURS 89-90

Professors: Assumpció Alabau , Adelina Rigat, Roser Giner, Josep Alsina, Mariona Danés, Martí Llauró , Pere Coll, Anna Vilà, Joan Graboleda . Aquest curs va augmentar la plantilla del centre amb dos professors més.

CURS 90-91

Professors: Assumpció Alabau , Adelina Rigat, Roser Giner, Josep Alsina, Mariona Danés, Martí Llauró , Anna Vilà, Maria Grèvol, Puri Viñas, Joan Graboleda . Vaig treballar amb els grups de 7è i 8è. Durant el curs vam organitzar moltes activitats destinades a realitzar la sortida de final de curs de 8è: La sortida de final de curs de 8è la vam fer a finals de juny a Mallorca. Vam dormir a l’hotel Linda de 3* situat a la zona de l'Arenal .Durant els dies de l'estada vam fer diverses excursions per l'illa:

CURS 92-93

Professors: Assumpció Alabau , Adelina Rigat, Roser Giner, Josep Alsina, Mariona Danés, Martí Llauró , Anna Vilà , Maria Grèvol ( no surt a la foto),Xavier Costa, Puri Viñas, Joan Graboleda . ( falten els noms de 2 profes )

La sortida de final de curs de 8è la vam fer a finals de juny; després del parèntesi de París vam tornar a Mallorca. Vam dormir a l’hotel Linda de 3* situat a la zona de l'Arenal .Durant els dies de l'estada vam fer diverses excursions per l'illa:

CURS 93-94

Professors: Assumpció Alabau , Adelina Rigat, Roser Giner, Josep Alsina, Mariona Danés, Martí Llauró , Anna Vilà , Maria Grèvol ,Anna Turrà, Xavier Costa, Puri Viñas, Joan Graboleda . A la foto de carnaval també i surten les cuineres: Rosa i Anna.

Vaig treballar amb els grups de 6è, 7è i 8è. Durant el curs vam organitzar moltes activitats destinades a realitzar la sortida de final de curs de 8è:

CURS 94-95

Professors: Assumpció Alabau , Adelina Rigat, Roser Giner, Josep Alsina, Mariona Danés, Martí Llauró , Anna Vilà , Maria Grèvol ,Xavier Costa, Lourdes Duran, Puri Viñas, Joan Graboleda .

Vaig treballar amb els grups de 6è, 7è i 8è. Durant el curs vam organitzar diferents activitats destinades a realitzar la sortida de final de curs de 8è.

La sortida de final de curs de 8è la vam fer a finals de juny a Mallorca. Vam dormir a l’hotel Bahamas de 3* situat a la zona de l'Arenal .Durant els dies de l'estada vam fer diverses excursions per l'illa:

CURS 96-97

En aquest curs es van produir molts canvis en el centre. Es va iniciar l’ESO i en Martí Llauró i la Puri Viñas van marxar a l’IES Cap Norfeu de Roses.Professors: Assumpció Alabau , Adelina Rigat, Roser Giner, Josep Alsina, Mariona Danés, , Anna Vilà , Xavier Costa, Marta Corcoll, Lourdes Duran,, , Joan Graboleda . ( falta el nom de 2 profes)

Vaig treballar amb els grups de 6è i 8è. Durant el curs vam organitzar diferents activitats destinades a realitzar la sortida de final de curs de 8è.

Vam fer una sortida final de 6è a Portaventura.També podem trobar fotos d’altres activitats que vam fer a l’escola altres grups durant aquest curs:

CURS 95-96

Professors: Assumpció Alabau , Adelina Rigat, Roser Giner, Josep Alsina, Mariona Danés, Martí Llauró , Anna Vilà , Maria Grèvol ,Xavier Costa, Puri Viñas, Joan Graboleda . ( falta el nom 1 profe)