To English Corner again.

Edu 365 : Hi ha diversos jocs en què és necessari el plugin del "Flash" (si no es té es pot descarregar d'allí mateix).

Primary games : Recull de jocs, puzzles, etc. amb molta varietat.

Make a monster : És un joc molt divertit i amb què pots repassar les parts del cos.

Word games : Hi ha un recull molt nombrós de jocs diversos i de diferent dificultat per a treballar vocabulari.

Uns Sants Innocents a 1 d'abril.APRIL FOOLS DAY

Envia un e-mail que sigui una "Valentine". Això si és 14 de febrer!VALENTINE'S DAY

Introducció i links des del 3xl.netGifts (imatges) animats sobre el Halloween.Website molt complet que conté fins i tot jocs sobre Halloween.HALLOWEEN

PasquaEASTER

És el dia 1 de maig, en què es celebra aquesta festa de benvinguda a la primavera.MAY DAY

Tradicions anglosaxones entorn del NadalDiferents jocs interactius entorn del NadalCarols (Nadales): un arbre de Nadal ornat de cançons. Christmas hangman (un joc del penjat sobre el Nadal)CHRISTMAS

Gran repertori de diferents cançons en anglès per escoltar o baixar-se en format MP3.

Recull de cançons infantils de la web del British Council

Ten little Elephants: ESCOLTEM LA CANÇÓ !Ten little Elephants: FITXA per a VEURE la CANÇÓ.Cançons de la web de Bus Stop(si no funcionen, potser et calgui software de l'Acrobat Reader i reproductor de MP3) Colours song: ESCOLTA LA CANÇÓ ! Colours Song: FITXA per a VEURE la CANÇÓ.