Patis.
L'edifici està situat en un carrer on totes les cases tenen un pati interior, i l'escola, seguint això, també té el seu pati interior, envoltat dels dels veïns.
Aquest any però han arribat a bon port les negociacions per tenir un pati veí, i actualment ja disposem de l'ampliació, un espai molt necessari donada la quantitat d'alumnes del centre, en realció a l'espai disponible.
Tot i així, la part nova del pati, és de sorra i conserva un gran til·ler que ja hi havia, i que serveix per veure el pas de les estacions des de les classes (dels més menuts) que tenen les finestres cap el pati.
El col.legi disposa d'un pati interior amb una mica de porxo, amb una pista de bàsquet i 4 espatlleres, a més de dues fonts d'aigua fresca.

Tornar enrera.