Verificació de capacitats perceptivo-motrius per a nens i nenes de 6 a 8 anys |
NOM:_____________________________________________ |
Imatge i percepció corporal |
1
|
2
|
3
|
4
|
Reconeix la dreta i l'esquerra sobre ell mateix. | ||||
Pot reproduir accions observades en altres. |
Control e l'actitud i la postura |
1
|
2
|
3
|
4
|
Es manté en equilibri sobre un sol peu i sense moure's durant més de 15 seg. | ||||
Es capaç de recórrer cap endavant i cap endarrera un banc suec. |
Percepció, organització i representació espacial |
1
|
2
|
3
|
4
|
Pot fer recorreguts per un circuit d'anada i tornada. |
Percepció, organització i representació temporal |
1
|
2
|
3
|
4
|
Pot colpejar amb la mà una superfície seguint el ritme del professor. |
Coordinació òculo-motriu |
1
|
2
|
3
|
4
|
Corre sense xocar amb els companys. | ||||
Pot llançar des d'una distància de 3 metres una pilota a un blanc de 25 x 25 cm. De 5 Llançaments, n'encerta ... |
Coordinació locomotriu |
1
|
2
|
3
|
4
|
Pot recórrer més de 15 metres amb un sol peu. |
Agilitat |
1
|
2
|
3
|
4
|
Controla bé la velocitat de carrera i els canvis de direcció en el joc. |
Potència |
1
|
2
|
3
|
4
|
Pot llançar una pilota de tennis a més de 10 metres. |
Velocitat |
1
|
2
|
3
|
4
|
És capaç de córrer 25 metres en menys de 6 segons. |
Resistència |
1
|
2
|
3
|
4
|
Pot córrer a ritme regular més de 5 minuts. |
Items: 0 = Malament, 1 = Regular, 2 = Bé
Es passa el questionari de valoració a l'inici i al final de cada curs escolar. Cal dedicar-hi un parell de sessions cada vegada.